• Asmeninės treniruotės tau ir tavo draugams!

  • Puiki proga pradėti! Išbandyk 5 dienų narystę!

    Skaityti daugiau
Rekomenduoja

Šio produkto vertė neginčytina: norite sveiko kūno – vartokite kasdien

Remiantis statistikos duomenimis, įvairių lėtinių neinfekcinių ligų skaičius prilygsta epidemijai. Knygų apie sveikatos profilaktiką, dietas bei įvairias gyvensenos strategijas žymiai padaugėjo. O sveikata, tapo viena populiariausių temų, tačiau neretai informacijos gausa klaidiną vartotoją. Kaip nepasiklysti ir ką rinktis, kad kasdienis maistas taptų sveikesnis?

Jogos pratimai apetitui valdyti

Daugeliui atrodo, kad vienintelis būdas atsikratyti perteklinių kalorijų, kurios gautos per atostogas, išeigines ar šventes, tai – deginti jas per didelio intensyvumo treniruotes. Tačiau esama daug švelnesnio ir efektyvesnio metodo. Galbūt esate iš tų žmonių, kurie kiekvieną pirmadienį pasižada pagaliau pradėti aktyviai sportuoti ir išsivaduoti nuo per išeigines priaugtų perteklinių kūno kilogramų? Tačiau – ar žinojote, kad patys veiksmingiausi pratimai, kuriais galima palaikyti sveiką kūno svorį, nėra susiję su didelio intensyvumo sportavimu ir pojūčiu, kad dabar tai jau tikrai „deginate riebalus“. Pasirodo, tereikia kilimėlio mankštai ir gebėjimo atpalaiduoti protą.

Artūras Sujeta: „Ne visas greitai paruošiamas maistas blogas. Reikia tik mokėti išsirinkti“

Vyrauja nuomonė, jog šiuolaikinio žmogaus gyvenimo ritmas tampa vis greitesnis. Tačiau pastarųjų dešimtmečių moksliniai žmonių sveikatos tyrimai rodo visai ką kita. Panašu, kad kalbėdami apie greitą gyvenimo ritmą iš tiesų kalbame apie didelį informacijos srautą dėl šiuolaikinių išmaniųjų technologijų bei sumažėjusią fizinę veiklą. Dažnas mūsų kiekvieną darbo dieną praleidžia prie kompiuterio, sėdimoje pozicijoje, vartojame vis daugiau riebaus ir saldaus maisto, tokiu būdu didindami lėtinių ligų atsiradimo riziką, neretai pradedame tukti. Žmogui svarbu ne tik daug judėti, bet ir valgyti naudingųjų maisto medžiagų turintį maistą, atsižvelgiant į jo kaloringumą. Ar greitai paruošiamas maistas gali būti geras? Į svarbiausius klausimus apie tai atsako sveikos mitybos specialistas Artūras Sujeta.

Rekomenduoja
Vaizdo treniruotės
Asmeninių trenerių katalogas
Mankštos darbo vietoje
Nuolaidos sporto prekėms
 
5 dienos Nemokamai
Vaizdo treniruotės
Asmeninių trenerių katalogas
Mankštos darbo vietoje
Vaizdo treniruotės
Asmeninių trenerių katalogas
Mankštos darbo vietoje
Nuolaidos sporto prekėms
Vaizdo treniruotės
Asmeninių trenerių katalogas
Mankštos darbo vietoje
Nuolaidos sporto prekėms
Vaizdo treniruotės
Asmeninių trenerių katalogas
Mankštos darbo vietoje
Nuolaidos sporto prekėms
Rekomenduoja

Apie mus

Įsileisk „Sporto biržą“ į savo namus ir visiems laikams pakeisk požiūrį į sportą. Viskas, ko reikia, „Sporto biržoje“ pasiekiama vos kelių mygtukų paspaudimu, tad nedelsk ir pradėk iš karto!

„Sporto birža“ tai asmeninių trenerių ir interaktyvių vaizdo mankštų portalas, kuriame tu rasi daug įvairių treniruočių programų, kurios tau leis užsiimti fizine veikla kur tu bebūtum: namuose, darbe ar kelionėje. Sporto birža siūlo įvairaus intensyvumo treniruotes įvairaus amžiaus žmonėms.

Mėgstamiausią sporto šaką, efektyviausią treniruotę bei geriausią asmeninį trenerį „Sporto biržoje“ susiras kiekvienas.

Čia rasite viską – nuo paaiškinimo, kaip taisyklingai užsirišti batelį prieš bėgimą iki mitybos psichologijos įmantrybių. „Sporto birža“ – tai jūsų asmeninių trenerių kolekcija, profesionalūs patarimai, treniruočių programos, įvairūs renginiai bei juose laukiantys iššūkiai.

Už sportą be jokių barjerų kartu su „Sporto birža“! Turi klausimų? Susisiek: info@sportobirza.lt

^ADD8D76F565F9DE1DE5A6D940B4BBD1F5ADF7D17409F8C0A03^pimgpsh_fullsize_distr

Kontaktai

  • Adresas:

    Savanorių pr. 19

    LT-03126 Vilnius

  • Tel.:

    +370 (641) 93303

  • El. Paštas:

    info@sportobirza.lt

     

  • Tapk treneriu!

Deividas Plerpa

Direktorius

El. paštas: info@sportobirza.lt

Tel.: +370 (641) 93303

 

UAB sporto birža

į.k. 304033680

Reg.adresas: Olandų g. 10A-5,

LT-01100 Vilnius

 

Gruodis 2016
PATKPnŠS
 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31