Greitieji pusryčiai pagal Kristiną Ivanovą

„Aš šį kokteilį vadinu greitaisiais pusryčiais. Dažnai nutinka taip, kad pusryčiauti visai nėra laiko, o šaldytuve yra ingredientų, kurie puikiai tinka greitam ir sveikam kokteiliui “, – sako sveikos gyvensenos šalininkė Kristina Ivanova. „Vadinu šį kokteilį „greituku“! Jis gaivus ir saldus, tik primenu, kad piktnaudžiauti uogiene tikrai nederėtų – į kokteilį įdėkite tik vieną arbatinį šaukštelį!“, – perspėja Kristina. „Norintiems sėkmingai lieknėti, reikėtų vengti saldumynų, pagrindinis dienos meniu negali susidaryti vien iš saldėsių, nors aš ir pati labai juos mėgstu. Pusryčiams patarčiau rinktis košes – grikių, penkių grūdų, gardinti jas uogomis. Svarbiausia įsiklausyti į savo organizmą, tuomet jis pats pasufleruos, ką ir kada valgyti“, – įsitikinusi Kristina Ivanova.

Kristinos Ivanovos kokteiliui pasigaminti Jums reikės:

  • 20 gr. Ispaninio šalavijo (čijos) sėklų
  • 1 banano
  • 1 kriaušės
  • 200 gr. kefyro
  • Šaukštelio aviečių džemo

Visus ingredientus suplakti plaktuvėje. Skanaus!

 

Išbandyk trenerių treniruotes:


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/sportobi/domains/sportobirza.lt/public_html/wp-content/themes/sportas/single-mitybos-balansas.php on line 56
Birželis 2017
PATKPnŠS
 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30