Straipsniai

Kaune atidarytame naujame sporto centre dirba tik aukščiausio lygio specialistai

Šventinis Tomo iššūkis: nebenoriu atrodyti kaip pilvotas Kalėdų senelis

Remiantis statistikos duomenimis, įvairių lėtinių neinfekcinių ligų skaičius prilygsta epidemijai. Knygų apie sveikatos profilaktiką, dietas bei įvairias gyvensenos strategijas žymiai padaugėjo. O sveikata, tapo viena populiariausių temų, tačiau neretai informacijos gausa klaidiną vartotoją. Kaip nepasiklysti ir ką rinktis, kad kasdienis maistas taptų sveikesnis?

Šio produkto vertė neginčytina: norite sveiko kūno – vartokite kasdien

Remiantis statistikos duomenimis, įvairių lėtinių neinfekcinių ligų skaičius prilygsta epidemijai. Knygų apie sveikatos profilaktiką, dietas bei įvairias gyvensenos strategijas žymiai padaugėjo. O sveikata, tapo viena populiariausių temų, tačiau neretai informacijos gausa klaidiną vartotoją. Kaip nepasiklysti ir ką rinktis, kad kasdienis maistas taptų sveikesnis?

Jogos pratimai apetitui valdyti

Daugeliui atrodo, kad vienintelis būdas atsikratyti perteklinių kalorijų, kurios gautos per atostogas, išeigines ar šventes, tai – deginti jas per didelio intensyvumo treniruotes. Tačiau esama daug švelnesnio ir efektyvesnio metodo. Galbūt esate iš tų žmonių, kurie kiekvieną pirmadienį pasižada pagaliau pradėti aktyviai sportuoti ir išsivaduoti nuo per išeigines priaugtų perteklinių kūno kilogramų? Tačiau – ar žinojote, kad patys veiksmingiausi pratimai, kuriais galima palaikyti sveiką kūno svorį, nėra susiję su didelio intensyvumo sportavimu ir pojūčiu, kad dabar tai jau tikrai „deginate riebalus“. Pasirodo, tereikia kilimėlio mankštai ir gebėjimo atpalaiduoti protą.

Artūras Sujeta: „Ne visas greitai paruošiamas maistas blogas. Reikia tik mokėti išsirinkti“

Vyrauja nuomonė, jog šiuolaikinio žmogaus gyvenimo ritmas tampa vis greitesnis. Tačiau pastarųjų dešimtmečių moksliniai žmonių sveikatos tyrimai rodo visai ką kita. Panašu, kad kalbėdami apie greitą gyvenimo ritmą iš tiesų kalbame apie didelį informacijos srautą dėl šiuolaikinių išmaniųjų technologijų bei sumažėjusią fizinę veiklą. Dažnas mūsų kiekvieną darbo dieną praleidžia prie kompiuterio, sėdimoje pozicijoje, vartojame vis daugiau riebaus ir saldaus maisto, tokiu būdu didindami lėtinių ligų atsiradimo riziką, neretai pradedame tukti. Žmogui svarbu ne tik daug judėti, bet ir valgyti naudingųjų maisto medžiagų turintį maistą, atsižvelgiant į jo kaloringumą. Ar greitai paruošiamas maistas gali būti geras? Į svarbiausius klausimus apie tai atsako sveikos mitybos specialistas Artūras Sujeta.

Spalis 2017
PATKPnŠS
 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31