Mankšta dirbantiems (9)

Jums reikia būti prisijungus norint žiūrėti treniruotę.

Nuolatinis sėdimas darbas kelia grėsmę kraujotakai, lėtina medžiagų apykaitą, kenkia sąnariams, didina riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis. Kompiuterio skleidžiamos elektromagnetinės bangos sukelia galvos skausmus ir mieguistumą, dėl to sėdimą darbą dirbantiems žmonėms stinga motyvacijos ne tik pasivaikščiojimams gryname ore, bet ir sporto treniruotėms.
Pirmoji klaida, kurią daro dauguma sėdimą darbą nuolat dirbančių žmonių ‒ netaisyklinga sedėsena prie darbo stalo. Pasak profesionalios trenerės, svarbu atkreipti dėmesį į rankų ir riešų padėtį, nugarą ir pečių liniją. „Sėdint itin svarbu ir taisyklinga kojų padėtis. Moterys dažnai mėgsta sedėti užsikėlus koją ant kojos, dėl to kūno svoris sėdint pasiskirsto netolygiai. Sėdėti reikia taip, kad keliai būtų sulenkti devyniasdešimt laipsnių kampu, o pėdos tvirtai remtų žemę‟, ‒ pataria V. Abramavičiūtė.

Taisyklinga laikysena, atpalaiduoti pečiai ir ritmingas kvėpavimas ‒ pagrindinės taisyklės, svarbios visiems sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Anot „Sporto biržos‟ trenerės, trumpa mankšta, kurią galima atlikti tiesiog darbo vietoje, padės ne tik išsaugoti žvalumą, bet ir ir pagerinti produktyvumą.

Mankštos metu atliekami nugaros tempimo pratimai, pailsinamos akys, kelių sąnariai, pramankštinami kojų raiščiai, sausgyslės. Trenerė rekomenduoja neužmiršti ir elementaraus, tačiau efektyvaus pratimo ‒ pritūpimų , kuriuos galima atlikti ir už darbo stalo, pakylant ir nusileidžiant ant darbo kedės. Treniruotės darbo vietoje metu kojų tempimo pratimus galima atlikti ir dėvint aukštakulnius.

Išbandyk daugiau treniruočių su šiais treneriais:

Daugiau treniruočių

Mankšta mamoms (1)
Mankšta mamoms (2) | Su svareliais
Mankšta mamoms (3)
Mankšta mamoms (4)
Birželis 2017
PATKPnŠS
 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30