Mankšta mamoms (6)

Jums reikia būti prisijungus norint žiūrėti treniruotę.

Tai lėto intensyvumo, išorinių ir vidinių raumenų stiprinimo programa. Rekomenduojama besiruošiančioms ar jau sulaukusioms didžiausio gyvenimo įvykio – vaikelio gimimo. Pagrindinis treniruotės tikslas – integraliai stiprinti kūną koncentruojantis į juosmeninės dalies (nugaros, pilvo preso, sėdmenų) raumenų stiprinimą. Mankšta puikiai tinka neseniai pagimdžiusioms moterims ar besiruošiančioms motinystei (ketinančioms pastoti), bei visoms, norinčioms sustiprinti savąjį moteriškumą, ir ieškančioms stipresnių pojūčių asmeninio gyvenimo horizontuose.

Išbandyk daugiau treniruočių su šiais treneriais:

Daugiau treniruočių

Mankšta mamoms (1)
Mankšta mamoms (2) | Su svareliais
Mankšta mamoms (3)
Mankšta mamoms (4)
Birželis 2017
PATKPnŠS
 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30